WHISE
WHISE is een advies- en trainingsbureau voor wervingsstrategiën en wervingsconcepten. WHISE adviseert hoe gemeenten en non-profitorganisaties in zorg en sport hun lokale wervingskracht en aantrekkelijkheid kunnen vergroten. WHISE gelooft en zet in op de denkkracht en energie van mensen om nieuwe concepten tot stand te brengen en veranderingen in organisaties door te voeren.
ontwerp
Naast het logo wordt in alle huisstijluitingen van WHISE een patroon van cirkels in de kleuren blauw, groen, rood, geel en zwart-wit toegepast. In dit patroon zit altijd ergens het Whise-logo verstopt.
De vier kleuren blauw, groen, rood en geel komen uit het HBDI model van Hermann, een model wat door WHISE veel gebruikt wordt. De voornaamste bewering van HBDI is dat er vier denkvoorkeuren bestaan. Deze worden voorgesteld middels vier kleuren: Blauw: de analyticus. Groen: de organisator. Rood: de communicator. Geel: de creator.
• Logo en visitekaartje WHISE
• Memoboek 'WHISEHEDEN' speed en omslag
• Boek 'Social Profit Canvas'
• Het door WHISE en TIAS ontwikkelde model Social Profit Canvas
• Naam en beeldmerk 'Kochi de digitale coach'; ism Studio Toendra
• Brochures WHISE Academy
• Brochure WHISE Academy